טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
הגברת לחץ מים לבניינים

לחץ מים נמוך היא בעיה אשר מוכרת היטב לכל מי שמתגורר בדירות גבוהות, החל מקומה חמישית והילך, ובבניינים שעומדים כבר למעלה מעשר שנים. מדובר אם כן בציבור דיירים גדול במיוחד, אשר חשוף לתקלות של זרימת מים חלשה שאיננה מיישרת קו עם צרכי הבתים המודרניים. ככל שצנרת הבניין מתיישנת, או בעקבות הזרמת מים בלחצים לא קבועים על ידי הרשויות המקומיות, בעיית לחץ המים עשויה להחריף ולגדול. כדי לשים לכך סוף, מומלץ להתקין משאבות הגברת לחץ מים לבניינים, בדירות שסובלות מלחץ מים נמוך.

החלפת המשאבה או תיקון הקיימת

כל דייר אם כן אשר מתגורר בדירה שסובלת מלחץ נמוך, נדרש להתקין משאבת הגברת לחץ מים, או לחילופין לברר האם ישנה אפשרות לתקן את המשאבה הקיימת- אם כמובן ישנה אחת כזו. על מנת לבצע זאת כשורה, יש לפנות אל חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום המשאבות ומספקות משאבות חדישות לצד שירותי התקנה, פעולות שימור הצנרת ותיקון של משאבות ישנות. בנופר אינסטלציה אנו שמחים להעניק לכם את כל השירותים הללו תוך שימוש במכשור החדיש והמתקדם ביותר בשוק האינסטלציה במדינת ישראל.

אלו משאבות כדאי לרכוש

קיימים סוגים רבים של משאבות הגברת לחץ מים לבניינים. כדי לזהות מתוך כל הסוגים הרבים את המשאבה הטובה ביותר לצרכיכם, יש תחילה לברר את מצב הצנרת בבניין ולאתר את הגורם העיקרי לירידה ההדרגתית בלחץ המים. בשלב הראשון אם כן חשוב להזמין שירותי ייעוץ מקצועיים שיסייעו לכם לבודד את הבעיה. שירותים מעין אלו ניתנים כיום על ידי נופר אינסטלציה. החברה תסייע לכם למצוא פיתרון אידיאלי בדמות משאבה חדשה שיוצרה על בסיס טכנולוגיה מעודכנת ואמינה או על ידי תיקון המשאבה המקומית בבניין.

תיקון או רכישה?

מומלץ לשקול את החיסכון של תיקון המשאבה על פני קנייה של אחת חדשה, זאת מכיוון שגם משאבה ישנה לאחר שתוקנה, תוכל להזרים אל הדירה מים בצריכת חשמל מוגברת ובטכנולוגיה די ישנה שתבוא לידי ביטוי ברמת הביצועים של המשאבה. יש בנוסף לברר האם בעיית הזרימה מאפיינת רק את הדירה שלכם או את כל הדירות בקומה. קרוב לוודאי שאתם לא היחידים שסובלים מהבעיה..