טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
הסרת שורשים מביוב

הסרת-שורשים-מביובהימצאות של שורשים בביוב היא בעיה מטרידה מאד שאף יכולה להיות כרוכה בהוצאות בלתי מבוטלות שכלל לא היו מתוכננות. לעתים ייתכן כי בעיית השורשים תסב נזק משמעותי לחיי השגרה והיום יום וכאמור תידרש להוצאות כספיות גבוהות במיוחד על מנת לטפל בבעיה במקצועיות. קיימים לא מעט אנשים שמנסים לבצע בכוחות עצמם פעולות הסרת שורשים מביוב, בין אם על ידי הכנסת תכשירים או חומרים אחרים אל תעלות הביוב, ובין אם על ידי ניסיונות ידניים להוציא את השורשים מתעלות הביוב או אף את כל העץ מהאדמה.

ניסיונות להוציא את השורשים באופן ידני ועצמאי

אולם מיותר לציין כי ניסיונות אלו לרוב ייעשו לשווא אם ומדובר באנשים ללא רקע וניסיון בעבודות של הסרת שורשים. יש להבין כי שורשים בביוב הם בעיה אקוטית וזאת מפאת הסיבה הפשוטה כי השורשים מקבלים בביוב מקור מים תמיד- מי השופכים. השורשים במילים אחרות נמשכים מטבעם אל הביוב ונוטים להימצא שם זמן רב. בעקבות כך, בעיות אינסטלציה רבות ומגוונות מופיעות בדירות בבנייני מגורים משותפים או בבתים פרטיים.

חיפוש אחר בעלי מקצוע מוסמכים ומנוסים

השורשים למעשה חוסמים את כל מערכת הביוב ואת התעלות ועל ידי כך מסבים נזקים לא מבוטלים לבתים שבאים לידי ביטוי בין השאר בהופעה של סתימות. הסרת שורשים ממערכת הביוב היא עבודה מאד מורכבת וקשה ומחייבת אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. כך למשל אם ישנו חשש להימצאות של שורשים בביוב יש תחילה להזמין שירותים מטעם אינסטלאטור ובפרט כזה אשר מוסמך לבצע קטילה של שורשים בביוב. בעקבות העובדה כי מדובר פה בפרויקט קשה, מסובך ומאסיבי, חשוב לאתר אינסטלאטור מקצוע ביתר קפידה.

האם כל אינסטלאטור מתאים לביצוע העבודה?

אינסטלאטור מקצועי חייב להיות המתאים ביותר לביצוע עבודות של הסרת שורשים. לא מעט מאנשי המקצוע בתחום האינסטלציה נוטים להימלט כאשר הם מבינים כי הבעיה נובעת מהימצאות של שורשים בביוב. כדי לברר אם ישנם שורשים בביוב יש לבצע צילום צנרת ביוב ולעתים נסתפק גם במבט חטוף על מנת להבחין בנוכחותם של השורשים בביוב.

נופר אינסטלציה

נופר אינסטלציה הוא עסק המתמחה בכל שירותי האינסטלציה ומעניק כיום ללקוחות מענה זמין לאורך 24 שעות ביממה. נופר אינסטלציה עושה שימוש כיום במכשור החדיש ביותר בישראל ומספקת שירותי ביוב, טיפולים בפיצוצי צנרת, שירותי אינסטלציה כללית, שיפוצים כלליים וכן הלאה. העסק צבר ניסיון של למעלה מעשרים שנים ומספק שירותים כיום במחירים הוגנים.