טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
התקנה ואספקת דוודים

דודים הם המצאה ישראלית אשר פותחה על ידי ד"ר צבי תבור. כיום, כל בית שני בישראל עושה שימוש באותם הדודים אשר נושאים בחשיבות רבה במסגרת ההתנהלות והשגרה היומיומית של תושבי המדינה. אם אינכם בטוחים לגמרי באשר לכדאיות הזמנת שירותי התקנה ואספקת דודים אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת השורות הבאות, שאולי יסייעו לכם לקבל החלטה יותר נבונה ומושכלת, ובמילים אחרות יסייעו לכם לבצע את ההתקנה של דוד השמש המתאים ביותר לצרכיכם ולתנאי השטח של מבנה המגורים.

להתקדם אל עולם ירוק יותר עם התקנת דודים

דודי שמש, כשמם כן הם, דואגים לחימום המים בצורה טבעית על ידי חום השמש ומבטלים את הצורך שבהדלקת הדוד. כך ניתן ליהנות מחיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות על צריכת החשמל. בנוסף אי הדלקת הדוד, תורמת בצורה ניכרת לחיסכון אדיר באנרגיה. חימום המים נעשה כאמור בצורה טבעית ומאפשר חיסכון בחשמל למען שמירה על איכות הסביבה והגנה מפני זיהומים מוגזמים. רמת הזיהום הייתה מצטמצמת משמעותית אם כל תושב בעולם היה דואג להתקנה של דוד שמש.

בחירת אנשי מקצוע מומחים

היבט נוסף במסגרת התקנה ואספקת דודים קשור לאמינות ולכישורים של בעל המקצוע ממנו אתם מתכננים לשכור שירותים. עם נופר אינסטלציה, תוכלו להיות שקטים במלוא האחוזים כי ביצעתם את הבחירה הטובה ביותר של אנשי מקצוע מנוסים ואמינים שיספקו לכם מענה הולם ועל הצד הטוב ביותר. כדי להתקין דודים בצורה מקצועית ונכונה בבית המגורים, יש תחילה לברר את הנפח הנדרש לצרכיכם. כדי לחשב כשורה ובמדויק את הנפח, יש לעשות כן על פי כמות הדיירים המאכלסים את הבית.

התאמת הדוד לצריכת הדיירים

צריכה של אדם אחד בדרך כלל תסתפק בדודים עם נפח של 80 ליטר, ואילו דודים בנפח של 120 ליטר יתאימו יותר לצריכה של ארבעה אנשים. נופר אינסטלציה שמחה לעמוד לשירותכם עם כל שאלה או בעיה שהיא. אנו מספקים סל שירותים רחב הכולל את כל סוגי עבודות האינסטלציה לרבות התקנה ואספקת דודים. חברתנו צברה ניסיון רחב בתחום וידע עשיר לאורך עשרים וחמש שנות פעילות בענף האינסטלציה בישראל.