טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמי

טכנולוגיית הצילום התרמי משמשת כיום כאמצעי מרכזי ועתיר ידע שאם מיושמת על ידי בעלי מקצוע מנוסים, יכולה להביא לשיפור ניכר במסגרת דיוק אבחנות מקצועיות שונות בתחומי הבידוד, האיטום ובפרט בפעולות איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית. הצילום התרמי מסוגל לעמוד על אי אלו ליקויים של רטיבות, נזילות, תקלות איטום או בידוד וליקויי מבנה נוספים, שאילולא השימוש במצלמה התרמית, לא ניתן בכלל היה לדעת על קיומם. בשורות שלהלן הסבר מפורט אודות טכנולוגיית הצילום התרמי ושימושיה השונים.

מהי מצלמה תרמית?

ננסה אם כן להשיב על השאלות הבאות: מהו צילום תרמי וכיצד ניתן לבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, מה יתרונותיו של הצילום התרמי ומתי כדאי לעשות בו שימוש ומתי לא, כיצד הוא מסייע לפתרון בעיות איטום וכן הלאה. מצלמה תרמית היא מכשיר לגילוי נזילות המבוסס על גלאי שמזהה קרינת גלי אינפרא אדום. מדובר בקרינה שלא ניתן להבחין בה בעין ושלמעשה מוקרנת מכל עצם שהוא הקיים בסביבת העולם הפיסיקלי. מכשיר זה משלב עדשה עם גלאי קרינה, ומאפשר מראה חזותי של קרינת האנרגיה האינפרא אדומה.

שימושי מצלמה תרמית בתחום האיטום

גלאי הקרינה מזהה את כמות הקרינה של העצם שמתורגמת לטמפרטורה מדויקת של העצם ואל תמונה חזותית המציגה את הנתונים על גבי מסך המכשיר. מצלמה תרמית במילים אחרות מאפשרת להבחין בחום ומכאן גם שמה. בתחום האיטום אפשר להסתייע במצלמה התרמית כדי לגלות מקומות עם רטיבות נסתרים, וכדי לאתר מקורות של נזילות מורכבות בבריכות שחייה, בגגות, קירות, מאגרי מים וכן הלאה. איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מסייע גם באבחון המצב של מערכות האיטום בגג ושל כשלים באיטום.

נופר אינסטלציה

נופר אינסטלציה צברה ניסיון ומוניטין רב בכל תחומי האינסטלציה לרבות בענפי האיטום ואיתור נזילות דרך שימוש בטכנולוגיית צילום תרמי. העסק הוא בעל וותק של למעלה מעשרים שנים וצבר במהלכן ידע עשיר ורב. אנו מעניקים לקהל לקוחותינו מגוון פתרונות מקצועיים עבור כל תקלות האינסטלציה, עם דגש על מתן יחס אישי, אדיב ואמין לכל לקוח ולקוחה.