טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
איתור נזילות מצנרת מים
תיקון-נזילות

איתור נזילות מצנרת מים

כמעט בכל בית שני, הבעיות הנפוצות והמטרידות ביותר הן של נזילות מצנרת מים הגורמות לרטיבות. איכות הביצוע של עבודות אינסטלציה, בנייה, איטום ושיפוצים היא לא תמיד גבוהה, ולמעשה ברוב המקרים מדובר באיכות נמוכה לא רק של העבודה אלא גם של החומרים שבהם נעשה שימוש. התוצאות מגיעות בצורה של כתמי רטיבות. אז מהיכן מגיעה רטיבות זו? לכך ניתן למנות שני גורמים מרכזיים, הראשון הוא חדירה של מי גשמים ונזילות במערכת האינסטלציה בבית. בעיות אלו אינן ניתנות לטיפול עצמאי לרוב.

בעיות שונות של רטיבות בבית

כתוצאה מכך חשוב להסתייע באנשי מקצוע כדי לפתור את בעיות הרטיבות בבית הכוללים אנשי איטום- אם ומדובר בבעיה של חדירת מי גשמים, או אינסטלטורים אם ומדובר בבעיות אינסטלציה. אולם השאלה הנשאלת היא כיצד ניתן להבחין בין בעיות אלו ומתי לא ניתן לטפל בבעיה באופן עצמאי בלבד? כל עוד הגשם נשאר מחוץ לכותלי הדירה הוא בהחלט נחשב לדבר מבורך במדינתנו. אולם חדירה של מי גשם אל הבית יכולה להוביל לטפטוף של מים מהתקרה, הופעה של כתמי רטיבות בתקרה העליונה, תחת מרפסת מרוצפת וכו'.

עבודות איטום שלא ניתן לבצע לבד

עבודות איטום לגגות הן לא מסובכות אולם איטום מרפסת מרוצפת וקירות חיצוניים נחשבות לעבודות מסובכות ויקרות יותר בהתאם. יש להימנע מאי אלו ניסיונות של מריחת שכבת איטום על גבי המרצפות שכן פתרונות אלו הן קצרי טווח. חדירה של מים למפלסים נמוכים כמו מרתפים, מחסנים או מקלטים נחשבת לבעיה מורכבת יותר ומחייבת פנייה למהנדס מומחה באיתור נזילות מצנרת מים, שכן תיקון נזילות מהסוג הזה עשויות להיות כרוכות בהוצאות גבוהות במיוחד.

בעיות באינסטלציה

מערכות אינסטלציה מהוות את אחד המקורות הגדולים לבעיות של נזילות למרות החשיבות הגדולה שהן תופסות בחברה המערבית והמודרנית. נזילות בברזים או בקיר שמאחורי הברזים, מאחורי האמבטיה לא קשות במיוחד לזיהוי וגם התיקון של נזילות אלו לא נחשב למסובך בעיקרו. מה שקשה הוא לאתר נזילות מצנרת מים או נזילות בתקרה בין אם מדובר בתקרה שלכם ובין אם מדובר בתקרה של השכנים.

נופר אינסטלציה

נופר אינסטלציה היא עסק המתמחה במתן שירותי איתור ותיקון נזילות מצנרת מים. נופר אינסטלציה שמח לעמוד לרשותכם עם כל בעיה או בקשה שהיא בכל תחומי האינסטלציה ובמחירים הוגנים ונוחים לכל כיס. העסק מעניק מענה 24 שעות ביממה לכל תקלות האינסטלציה תוך שירות אמין ומקצועי.