טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
הגברת לחץ מים- פתרונות ואבחון       
הגברת-לחץ

הגברת לחץ מים- פתרונות ואבחון       

 זרם מים חלש באמבטיה, היעדר מים חמים גם לאחר שהדוד דלק במשך שעות רבות, כל התופעות האלה ועוד רבות נפוצות הן תוצאה לרוב של בעיות לחץ מים נמוך,
הנחשבות כיום לשכיחות בקרב תושבי מדינת ישראל. אז קודם כל אנו שמחים לבשר לכם שראשית אתם לא לבד ושנית יום ישנם פתרונות רבים לבעיות בזרם המים,
אחד הנפוצים ביניהם הוא ההליך השגרתי שנעשה בבתים רבים בישראל- הגברת לחץ מים. הליך זה מתבצע בדרך כלל בעזרת משאבות חשמליות אשר מותקנות בצנרת הבית.

אבחון והערכת המצב על ידי איש מקצוע

התקנת משאבות חשמליות מחייבת תחילה הזמנת אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום והסמכות מתאימות. רצוי להימנע מהתקנה עצמאית ללא עזרה חיצונית.
כדי שהתהליך יצלח, חשוב מאד להסתייע בהערכת מצב של איש מקצוע. הוא יבחן את הצנרת ויברר מהן הסיבות שבגינן זרם המים בבית הוא חלש ובמיוחד ויספק בהתאם פתרונות מתאימים לבעיה.
קיימים לא מעט פתרונות לבעיות זרם מים נמוך ומשאבות לחץ מים הן דוגמא אחת מיני רבות לאותם הפתרונות. הגברת לחץ מים היא פיתרון עבור לא מעט בעיות נפוצות.

סיבות אפשריות לבעיות

בעיות אלו לרוב נגרמות בעקבות סיבות שעתידות להתעורר בכל בית כמעט.
אחד מהגורמים המרכזיים לזרם מים נמוך הוא סתימה חלקית של הצנרת. הצנרת עלולה להיסתם בעקבות הימצאות של אבנית או לכלוכים, שאינם מאפשרים למים לזרום בצנרת בחופשיות.
היעדר טיפול הולם לבעיה, יכול לגרום להחרפתה עד למצב שבו הצנרת תתפוצץ.
התופעה יכולה להיגרם בנוסף עקב תכנון שגוי של הקבלן במסגרת אספקת המים בבניין כולו. התוצאה היא שלא כל דירה בבניין תהנה מאספקת מים זהה וחלקן יסבלו מזרם מים חלש במיוחד.

מיכל לאגירת מים

בעיות זרם מים נמוך מאפיינות לרוב את הדירות העליונות בבניין המגורים. ללא משאבות לחץ מים,
הזרם לא יהיה חזק דיו בזמן שהמים נדרשים לטפס בצינור בין ארבע עד חמש קומות. קבלנים רבים נוהגים לפתור את הבעיה על ידי מיכל לאגירת מים שמותקן על גג הבניין.
אם וקיים בבנין מיכל מעין זה יש לבחון האם הצנרת סביבו עובדת כשורה.

נופר אינסטלציה

נופר אינסטלציה הוא עסק ותיק בעל שם ומוניטין של למעלה מעשרים שנים בתחום האינסטלציה. העסק מעניק מגוון פתרונות עבור כל בעיות האינסטלציה תוך שירות ויחס אישי ואמין.
העסק זמין ללקוח 24 שעות ביממה עם מחירים הוגנים לכל כיס.