טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
חידוש חדרי אמבטיה

חדרי הרחצה והאמבטיה הפכו ברמת העיצובית לאחד מהחדרים המושקעים ביותר בכל בית מגורים. אם בעבר חדר האמבטיה היה פשוט בעיקרו ושילב רק מספר כלים סניטריים לבנים בתוכו עם לוחות קרמיקה יבשים ומשמימים, הרי שכיום ניתן להבחין במגוון עיצובים מרשימים ומקוריים לעיצוב או חידוש חדרי אמבטיה. עיצובים אלו כוללים בין השאר: אמבטיות Free Standing, אסלות בצבעים שונים ומגוונים, ברזים מעוצבים, אמבטיות אקריליות, כיורים מונחים וכן הלאה.

כיצד להגיע לרמת פרקטיות ואסתטיות גבוהה בחדרי הרחצה?

על ידי שילוב של פרטים קטנים במסגרת חידוש חדרי אמבטיה שיובילו לשינוי העיצוב הקיים בחלל, ניתן יהיה להשיג חריגה מהנורמה המקובלת וליצור דרך כך עיצוב שונה וייחודי עם אמירה משלו. השאלה הנשאלת היא מתי השונה יכול להפוך למרשים מבחינת אסתטית ופונקציונאלית כאחת? להלן כמה רעיונות חדשניים לעיצוב מקורי של חדרי רחצה מרהיבים ביופיים ופרקטיים מאד בשימושם. השוק של היום מציע לנו ליהנות ממגוון רחב של אמבטיות עבור חדרי הרחצה בבית.

אמבטיות נפוצות בשוק של היום

ניתן למצוא כיום אמבטיות שנעשו משלל חומרים שונים, כאשר אלו הנחשבות למובילות נבנות מחומרי אקריל או מפח. בשנים האחרונות בישראל, אמבטיות פח בעלות צפוי אמייל ואקריל הפכו לנפוצות במיוחד, ביחס לשנים עברו בהן לא ממש זכו לתהילה והכרה. רכישה של אמבטיית פח מחייבת אומנם בדיקה מקיפה של עובי הדופן, כך ככל שהוא גדול יותר, כן הוא איכותי יותר. יש לערוך בדיקות אלו בעת הבחירה של אמבטיה אקרילית ולתת את הדעת בנוסף על עובי האגן ושיטת ההתקנה המומלצת ביותר לאמבטיות אקריליות.

נופר אינסטלציה

אם אתם זקוקים למידע נוסף וייעוץ מקצועי במסגרת עיצוב או חידוש חדרי אמבטיה אנו ממליצים לכם לפנות אל המומחים של נופר אינסטלציה. אנו פועלים בענף האינסטלציה בישראל, כבר למעלה מעשרים שנים ומספקים שלל פתרונות עבור כל סוגי עבודות האינסטלציה או עבודות השיפוצים הכלליים. מלבד שדרוג חדרי רחצה ואמבטיה, אנו מעניקים גם שירותי אינסטלציה כלליים, שירותי ביוב, טיפולים בפיצוצי צנרת וכן הלאה.