טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
חפירה בחצרות ומתן פיתרון לגישה מוגבלת באמצעות בובקט

נופר אינסטלציה מספקת מגוון שירותים בכל תחומי האינסטלציה ומבצעת עבודות חפירה בחצרות ומתן פיתרון לגישה מוגבלת באמצעות בובקט. מכשיר הבובקט הוא חזק וזריז במסגרת עבודות של יישורי שטח, מצעים, חפירות, שינוע חומרים, פינוי פסולת וכן הלאה. עם המכשיר ניתן בנוסף לעבוד בחצרות עם גישה מוגבלת, מדשאות, משטחים, בתוך מבנים ובאזורים אחרים שאינם נגישים. השימוש בבובקט איננו מוביל לאי אלו נזקים ופגיעות בריצוף, אם ומדובר בעבודות המתבצעות האזורים מקורים ובמבנים.

מהו בובקט?

בובקט הוא למעשה יעה מעמיס או יעה אופני קטן במיוחד והוא משמש כיום למגוון רחב של עבודות במסגרת ענף הפיתוח הסביבתי והבנייה. כך למשל ניתן לבצע עבודות חפירה בחצרות ומתן פיתרון לגישה מוגבלת באמצעות בובקט. לבובקט ישנם יתרונות לא מעטים אשר מתבטאים בשלל היבטים. היבט אחד ניכר ביכולת נהדרת לתמרון המספקת לבובקט אפשרות של סיבוב במקום. היבט נוסף בא לידי ביטוי ביכולת לעבוד במקומות צרים ומוגבלים מאד וברמת דיוק גבוהה במיוחד במסגרת עבודות חפירה או יישורי קרקע.

מגוון יתרונות

באמצעות בובקט ניתן להשיג תוצאות מהירות וזריזות במיוחד. ניתן להרכיב על הבובקט מגוון אביזרים מכל מיני סוגים כמו למשל: מקדח עפר, מטאטא כביש, כפות בגדלים משתנים וכן הלאה. כל האביזרים הנ"ל מעניקים למכשיר הבובקט עוד מגוון יתרונות נוספים שלא ניתן למצוא אותם באמצעי עבודה אחרים. את כל האביזרים הללו ניתן להחליף ולהתקין על גבי המכשיר במהירות רבה. באמצעות משאית קלה מובילים את הבובקט לאתר העבודה, ומדובר כאן באחד מיתרונותיו המרכזיים שנובעים ממשקלו העצמי הנמוך.

נופר אינסטלציה

תודות למשקל הנמוך של הבובקט ניתן בנוסף לבצע באמצעותו עבודות בתחום השיפוצים של חצרות וכן עבודות פיתוח שונות. נופר אינסטלציה מציעה לכם ליהנות מסל שירותים רחב הכולל את כל היתרונות שצוינו לעיל במסגרת עבודות חפירה בחצרות ומתן פיתרון לגישה מוגבלת באמצעות בובקט. מלבד עבודות אלו, נופר אינסטלציה מתמחה גם במתן שירותי ביוב, שיפוצים כלליים, טיפול בפיצוצי צנרת ובבעיות אינסטלציה כללית. כל זאת ועוד דרך שימוש במכשור המתקדם והחדיש ביותר בשוק האינסטלציה בישראל.