טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
פתיחת סתימות ביוב
פתיחת-סתימות-ביוב

פתיחת סתימות ביוב

רק אינסטלאטורים שעוסקים בתחום יכולים לבצע פתיחות סתימות בביוב, ורובם המכריע אכן מטפלים בבעיות אלו מבלי קשיים מיוחדים. יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם האינסטלאטור לא מסוגל לבצע את הפתיחה בעזרת מכשירים פשוטים שבהם הוא לרוב עושה שימוש. מקרים אלו מזוהים למשל עם בורות ביוב עמוקים שמלאים בשופכים ולא ניתן להגיע לתחתית הבור, בורות ספיגה מלאים שאינם מסוגלים עוד לספוג, מרתפים או מקלטים שהוצפו בשופכים או במים ועוד שורה ארוכה של מקרים שבהם אין מנוס אלא לקרוא לשירותי שאיבה.

שאיבת בורות ביוב

לא ניתן לבצע שאיבת בורות ביוב או שופכים באמצעים ידניים בלבד, הן בעקבות כמות השופכים שיש לפנות והן בעקבות הגזים הרעילם שיכולים לפגוע באנשים שבאים עימם במגע. שאיבת מים או שופכים בצורה ידנית מחדרים במפלסים נמוכים כמו מקלטים, מרתפים או מחסנים, גם היא איננה אפשרית מאותן הסיבות שצוינו לעיל. ברוב המקרים, כאשר ישנו צורך לשאוב מים או שופכים בכמות גדולה, נהוג להיעזר בשירותים של חברה המפעילה מיכליות מיוחדות שמכונות ביובית.

שימוש בביובית

ביובית, מלשון ביוב, היא משאית מיכל שעל גביה ישנה משאבה חזקה שמחוברת למיכל וצינור עבה וארוך. פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית מתאפשרת בעקבות יכולתה של המשאית להגיע קרוב מספיק אל האזור המוצף. אל אזור זה מושחל הצינור הארוך והעבה, והמשאבה מתחילה לשאוב את השופכים או המים למיכל האטום בצורה ישירה. ביובית סטנדרטית יכולה לשאוב בפרק זמן קצר מיכל מלא- בין 20 עד 22 מ"ק. ביוביות מגרסאות אחרות יכולות להסניק ולא רק לשאוב, כלומר לפתוח צינורות על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה.

הסנקה

ניתן לשחרר סתימות קשות מאד על ידי זרימת המים ולשטוף את פנים הצינור. במקרים מסוימים לא ניתן לבצע פתיחת סתימות אלא על ידי הסנקה מעין זו. הפתיחה של הסתימה לא מהווה תיקון אלא רק דואגת לשחרור עודף המים. מלבד הפתיחה של הסתימה, חשוב לוודא מהי הסיבה שהובילה לסתימה ולהיווצרותה, האם מדובר למשל בצינור שבור, חדירה של שורשים, זווית לא נכונה וכן הלאה.

נופר אינסטלציה

נופר אינסטלציה הוא עסק מקצוע בעל שם ומוניטין רב בתחום האינסטלציה וניסיון של עשרים וחמש שנים. העסק מעניק כיום פתרונות עבור כל סוגי תקלות האינסטלציה דרך שמירה על יחס אישי, מקצועי ואדיב לכל לקוח. המענה זמין במשך 24 שעות ביממה וכולל מגוון שירותי אינסטלציה לרבות שירותי ביוב וטיפול בפיצוצי צנרת.