טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
פתרונות לנזילות סמויות

אחת הסיבות השכיחות להזמנת אינסטלאטור הוא בעקבות הצורך במתן פתרונות לנזילות סמויות. זאת מתחיל בפעולות איתור של הנזילות, כאשר בעבר על מנת לבצע זאת, נדרש האינסטלאטור לעקור מרצפות בשטחים נרחבים או להרוס קירות שלמים, משום שאיתור מקור הנזילה נעשה בשיטה של "ניסוי וטעייה". אולם כיום נעשה שימוש בציוד משוכלל ומתקדם שבאמצעותו יכול האינסטלאטור לאתר את הנזילה באופן מדויק, ממוקד ומהיר מבלי כמעט לגרום לנזקים במבנה.

מתי יש צורך לערוך במבנה איתור נזילות?

לעתים הרטיבות ניכרת על פני השטח ומופיעה בצורות שונות כמו למשל: כתמי רטיבות על הקיר, הצפה על הרצפה או הצפה של ביוב בחצרות הבית. איתור נזילות לעתים מחייב אותנו למצוא פתרונות לנזילות סמויות והסממנים לכך באים לביטוי בכמה אופנים. כך למשל אם חשבון המים גדל ללא סיבה ממשית, סביר להניח כי קיימת נזילה סמויה אשר בעקבותיה ישנו בזבוז אדיר של מים. יש לבצע איתור נזילות למניעה, אחת לפרק זמן מסוים, גם אם אין סיבה ניכרת או גלויה לעין.

בדיקות מבעוד מועד

בדיקה מראש, תסייע להבחין בכשלים בצנרת בזמן שהם עוד במצב ההתחלתי שלהם, ובכך ניתן יהיה למזער את ההוצאות בעתיד ולמנוע את אי הנוחות הכרוכה בתיקונים מקיפים בזמן שהנזילה בבית כבר הפכה לרצינית. טרם רוכשים דירה או בית ובפרט לפני קנייה של מבנה ישן יד שנייה, חשוב לערוך בדיקות אינסטלציה הכוללות איתור נזילות על מנת לוודא כי הצנרת של המבנה אכן תקינה. שיפוץ בתים כרוך לעתים בהוצאות כספיות רבות. השיפוץ כולל לעיתים ריצוף חדש ויקר או ריצוף מסוג רגיש ומיוחד דוגמת רצפת פרקט.

פנייה אל מומחי האינסטלציה

כדי לוודא כי הצנרת תקינה ושלא ייגרמו נזקים לאחר הכספים שהושקעו בשיפוצים, חשוב לערוך איתור נזילות טרם עבודות השיפוצים. נופר אינסטלציה מציעה לכם ליהנות מסל שירותים רחב הכולל את כל סוגי עבודות האינסטלציה לרבות מתן פתרונות לנזילות סמויות. אנו עושים שימוש בציוד מתקדם וחדיש לשם כך, הכולל בין השאר מצלמות המסייעות לאיתור המקור המדויק של הנזילה ולעבודות של צילום קווי ביוב.