טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
צילום קווי ביוב

צילו-קווי-ביובפתיחת סתימות על ידי צילום קווי ביוב

המומחים של נופר אינסטלציה מחזיקים ברשותם במצלמות מתקדמות במשמשות עבור צילום קווי ביוב ובציוד משוכלל לפתיחה יעילה וזריזה של סתימות בצנרת הביוב. סתימות אלו עשויות להפוך למטרד סביבתי מעיק. בעקבות בעיות אלו נגרם חוסר נוחות כללי שבא לידי ביטוי בהצפה של מי הביוב, צחנה נוראית בסביבה וירידה משמעותית באיכות החיים ושגרתם של התושבים באזור. בעבר, כאשר פנו לאינסטלאטור על מנת שיבצע תיקוני סתימה בצינור הביוב, היה עליו לפרק חלק גדול מהקיר, הרצפה או הכביש, בהתאם למקום הצינור.

זיהוי סתימות ביוב- מאז ועד היום

זאת הוביל להרס רב ועוד טרם בכלל נמצא המוקד של הסתימה. כיום אינסטלטורים עושים שימוש בציוד משוכלל שבכוחו לזהות במהירות סתימות ביוב, בצורה מדויקת ויעילה על ידי צילום קווי ביוב. באמצעות המצלמה המתקדמת ניתן לזהות במדויק את מוקד הסתימה לרבות הגורמים שבגינה התרחשה. בצורה הזו ישנה אפשרות לטפל בצורה ממוקדת בסתימה דרך צמצום מקסימאלי של הנזקים הסביבתיים ואי הנוחות לתושבי הסביבה. באמצעות מצלמה משוכללת וחדשנית מתבצע כיום צילום קווי ביוב.

כיצד המצלמה עובדת?

המצלמה למעשה פותחה בדיוק לשם צרכים אלו וכאשר מזמינים אינסטלאטור שיטפל בבעיות הסתימה בביוב, יש תחילה לברר האם הוא מצויד במצלמה מעין זו. מכשיר זה מגיע עם צינור שבקצה שלו ישנה מצלמה זעירה. את המצלמה מחדירים אל עומק צינור הביוב על מנת לתעד את כל מה שמתרחש בתוכו. כל אינסטלאטור בעל מצלמה זו, מסוגל להבחין בכל מה שקורה בצינור על ידי מסך התצוגה שממוקם על האדמה ומשדר את מה שמצלם המכשיר שנמצא בתוך הצינור, בזמן אמת.

נופר אינסטלציה

בצורה הזו האינסטלאטור מסוגל להבין ביתר דיוק בגורם המרכזי של הסתימה. קיימים לא מעט גורמים לסתימת צינורות ביוב ויש לייעד טיפול שונה עבור כל אחד מהם. נופר אינסטלציה מתמחה בכל ענפי האינסטלציה השונים לרבות איתור ופתיחה של סתימות על ידי צילום קווי ביוב. העסק הוא בעל ניסיון וידע עשיר של עשרים וחמש שנה ומספק כיום מגוון פתרונות מקצועיים בהתאם לבעיה שהתעורר ולסיבתה הספציפית.