טלפון: 050-5236259 | 050-5396611
תיקון ואיתור פיצוצי צנרת בקרקע באמצעות מכשור מיוחד

כל דייר מכיר היטב כל מרצפת ומרצפת בביתו וזה ברור מאליו. המרצפות או בעגה העממית- בלטות, נמצאות באותו האזור תמיד ובאותו המצב שבו השארתן אותן ליל אמש. אולם גם כאן צפויות לנו אי אל הפתעות לא ממש נעימות מצידן של המרצפות, בעיקר אם מדובר בבתים ודירות ישנות שעומדות כבר למעלה מעשרים שנה. כך למשל לא אחת קורה שאנו מזהים בפתאומיות רטיבות על הבלטות בחדר השינה של ההורים או של הילדים. בדרך כלל, לא תעלו על דעתכם כי למעשה מדובר כאן בפיצוץ של צנרת הקרקע מתחת למרצפות.

גורמים שונים לדליפות ובעיות רטיבות

ייתכן שבמקרים אלו כלל לא תעניקו תשומת לב מיוחד לרטיבות על הבלטות, ותייבשו אותה במקום עם מטלית או סמרטוט. פעמים רבות, הגורמים לרטיבות הם אי אלו בעיות שקיימות בצנרת הקרקע. ייתכן כי מדובר בבלאי של הצנרת, בסתימות או בתרחישים הגרועים ביותר בפיצוץ בצנרת. גורמים אלו לא אחת מובילים ליצירה של חור שממנו מתרחשת הדליפה ומשום כך אותה הרטיבות שאנו מבחינים בה על הבלטות. בדרך כלל הגורם להיווצרות החור הוא תוצאה של בלאי הצנרת או הצטברות של קורוזיה על גבי הצנרת.

שימוש במכשירי שמע לזיהוי פיצוצים בצנרת

בכל אופן, חשוב לדאוג לתיקון הצנרת בצורה מיידית, מכיוון שתקלות בצנרת הן אינן רק מסוכנות, אלא עשויות בנוסף לגרום לעלייה ניכרת בחשבון צריכת המים. קיימות כמה פעולות שניתן לעשות בנידון אחת מהן היא תיקון ואיתור פיצוצי צנרת בקרקע באמצעות מכשירי שמע. מדובר למעשה במכשיר שמע אולטרה סאונד ובאמצעותו נשלחים אותות שמע שחוזרים אל המכשיר, ובכך למעשה הוא מסוגל לערוך מיפוי מדויק עבור כל התשתיות של המבנה אשר נבחן ונבדק. בשיטה זו אם כן ניתן להצביע בדיוק רב על המוקד של הנזילה.

נופר אינסטלציה

תיקון ואיתור פיצוצי צנרת בקרקע באמצעות מכשירי שמע מאפשר לאנשי מקצוע בתחום לזהות במדויק את האזור שבו ניתן לבצע את הקדיחות למען מתן פיתרון הולם עבור הבעיה. נופר אינסטלציה שמחה לעמוד לרשותכם עם מגוון פתרונות מקצועיים בנושא הנידון ובכל תחומי האינסטלציה הנוספים, עם ניסיון עשיר וידע מצטבר של למעלה מעשרים שנה.